perjantai 20. helmikuuta 2015

A quick view of my new video

Heips! :-)
Etukäteen olin ajatellut että "joo, hiihtolomalla on viikko aikaa tehä kaikkea järkevää. Voisin vaikka kirjottaa mun työssäoppimisraportin valmiiksi. Tehdä jotain ulkona. Ettei mee kotona istumiseksi." No joo ehkä ihan hyvä suunnitelma, mutta puihin meni.
Eli siis koko viikon oon ollut vaan kotona, kattonut Täydellisiä naisia tuotantokausi tuotantokauden jälkeen, ja ollut vaan...no, laiska.
Mutta yksi hyödyllinen asia mitä tällä viikolla sain aikaiseksi, on mun uusi video. Wow miten paljon kehuja se sai! Kiitos! :-) Toivetta oli myös part 2:sesta, saa nähdä mitä keksin...
Tänään oon lähössä mökille koko viikonlopuksi, saa nähä jos vaikka siellä innostun kuvailemaan. Ainakin postauksen saatte, sen lupaan.

Ihanaa viikonloppua kaikille, toivottavasti henkiset akut on nyt ladattu täyteen, että jaksetaan pusertaa vielä koulussa kohti kevättä. Pus! ♥



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti