sunnuntai 7. syyskuuta 2014

Viikonloppua

Heissan!
Mun viikonloppu meni taas hirmu nopeesti, oli kaikenlaista ohjelmaa.
Perjantaina olin Helsingissä esiintymässä, josta tulin suoraan tukka putkella takasin Porvooseen ja suoraan tyttöjen kanssa Amarilloon syömään. En ikinä kyllästy syömään ulkona! Sitä pääsee tekemään niin harvoin :-)

Lauantaina laitoin Reettaa odotellessa sille nätin synttäripöydän valmiiksi: karkkia, viinirypäleitä ja limua :-) Istuttiin siinä jonkun aikaa ja laittauduttiin Itisreissua varten.
Se päivä vierähti Itiksessä, ja sieltä tulikin ostettua kaikkea niin paljon että Visan saldoraja paukkui. Mukaan tarttui mm. uusi talvitakki jota oon kauan halunnut!
Kuvaan tossa heti alkuviikosta teille ostokset :-)

Itiksestä tultiin meille ja Johanna laittoi hyvää ruokaa. Ilta oltiin meillä, katottiin hyviä leffoja ja syötiin paljon.

Tänään olin treeneissä 12-16 ja oon ihan puhki. Belgian kisoihin on enää pari viikkoa.
Lopuksi pari kuvaa jota tuli napattua, olisitte saanut enemmänkin kuvia jos kamerasta ei olis loppunut akku kesken Itisreissun :-( Laturi tietysti Hennalla...

Kivaa alkavaa viikkoa kaikille! ♥






 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti